Welcome to Our Website

Kapıyı Damat Tween’in 2026 yılına kadar sponsor olduğu İspanyol Atletico Madrid futbol kulübü açtı

Necla DALAN

Orka Holding, yurt dışında açtığı yeni mağazalarla global yolculuğuna devam ediyor. Dün yurt içi ve yurt dışında 413 mağazası olan Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu ile sohbet ederken Güney Amerika kıtasına açılmaya hazırlandıklarını öğrendim. Bu pazarın kapını aralayan ise grubun markalarından Damat Tween’in 2026 yılına kadar sponsor olduğu İspanyol Atletico Madrid futbol kulübü açmış.

Çarşamba gecesi Atletico Madrid’in Inter’i yenerek Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek finale kaldığı maçı geç saatlere kadar izlediğini söyleyen Süleyman Orakçıoğlu, “Atletico Madrid ilk 8 takım arasına kaldı. Sponsoru olarak çok mutlu oldum. Bize Güney Amerika’nın kapısını açacak bu sponsorluk. Çünkü orada takımın 300 milyon taraftarı var. Çok yakında Venezüella ve Şili’de mağaza açmayı planlıyoruz. Bu planımızı yıl içinde hayata geçireceğiz. Bu iki ülkeyle serbest ticaret anlaşması olması da bizim için önemli bir etken oldu” diye konuştu.

Brezilya ve Arjantin gibi başka Güney Amerika ülkelerinden de talep olduğunu kaydeden Orakçıoğlu, “Brezilya çok büyük bir pazar ama yüzde 50 gümrük vergisi uyguluyor. Aynı şekilde Arjantin’de de vergiler yüksek” dedi.

İKİ YENİ MAĞAZA AÇTIĞI İTALYA LOJİSTİK MERKEZİ OLACAK

Bu arada modanın kalbi İtalya’da büyüyen Orka Holding, bu ay D’S damat markasıyla Roma ve Milano’da iki yeni mağaza açtı. Yeni D’S damat mağazaları, başkentin en modern alışveriş merkezlerinden olan Gran Roma’da ve Milano’nun en çok ilgi gören alışveriş merkezleri arasındaki Vicolungo’da açıldı. Orka, İtalya’da 7’si mağaza olmak üzere 20 satış noktasına ulaştı.

Açılışla ilgili konuşan Süleyman Orakçıoğlu, “Seçme şansı verildiğinde ‘Made in Italy’ ürünlerini tercih eden bir pazarda ‘Made in Turkiye’ ürünleri ile her yıl büyümek önemli bir başarı” değerlendirmesini yaptı. İtalya’nın dünya moda endüstrisinde üretim ve tasarım kalitesinde standartları belirleyen bir ülke olduğunu hatırlatan Orakçıoğlu, şöyle devam etti:

“İtalya, dünya moda endüstrisinde karar belirleyici bir ülke. Burada başta Avrupa, ABD ve Japonya olmak üzere pek çok ülke ve bölgeden çok sayıda marka rekabet halinde. Böylesine bir ülkede üretim kalitesinden satış sonrası hizmete kadar her alanda tüketici güvenini kazanmış durumdayız. Yüksek teknolojiye dayalı, en iyi kalite ve en uygun fiyatı sunduğumuz, lüksü ulaşılabilir kıldığımız ürünlerimizle pazarda fark yaratmayı başardık. İtalya, aynı zamanda tüm Avrupa kıtası için online satış ağı dahil lojistik üssümüz olacak. Bu konudaki çalışmalarımızda son aşamaya geldik. Ayrıca 2024/25 Sonbahar-Kış sezonunda İtalya’nın en önemli şehirlerinden Venedik, Bologna, Katanya ve Napoli’de bulunan dört showroomda ürünlerimiz global markalarla birlikte satışa sunulacak.”

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir